Realizacja

Agencja Interaktywna Ad Artem

Podziękowania dla Michała Ellmanna i Casus Design.

Agencja Interaktywna Ad Artem * zrealizowała dla Brovarii zaawansowany serwis internetowy. W oparciu o standardy z zakresu webusability oraz dobre praktyki w projektowaniu Agencja zdecydowała się na nieszablonową prezentację obiektu.

Podczas tworzenia koncepcji strony postanowiono poszukać wyróżnika, który stałby się elementem przewodnim w całym serwisie. Po burzy mózgów oraz po pierwszych szkicach zdecydowano się na kryształ, który będzie tworzył wyjątkowy klimat.

Standardowe galerie zdjęć zdecydowano się zastapić pokazem zdjęć (slideshow), gdzie wyselekcjonowane zdjęcia mają za zadanie zaprezentować przewodnie nurty Brovarii. Dzięki temu klient nie musi przebijać się przez dziesiątki podstron w poszukianiu poszczególnych informacji, a wszystko otrzymuje w przystępnej formie.

Dodatkowo do strony przygotowany został moduł Newslettera, dzięki temu klient który podejmie decyzję o zapisaniu będzie na bieżąco informowany o wyjątkowych wydarzenia odbywających się w Brovarii oraz o promocjach z jakich może skorzystać.

* Ad Artem

[czyt. ad artem - z łac. ku sztuce]

powstała w styczniu 2009 roku w wyniku wcześniejszej współpracy kilku mniejszyc firm zajmujących się szerokorozumianym interactive. Połączenie działających na rynku od ponad 7 lat firm dało nowo powstałej agencji nowe spektrum możliwości. Agencja realizując swoją strategię zdecydowała się na podzielenie swojego zespołu na dwie sekcje Interactive oraz Software. Pierwsza odpowiedzialna jest za realizację wszelkich działań strategicznych, marketingowych, e-Pr oraz kreację. Natomiast drugi dział odpowiada za rozwój oprogramowania: POS, CRM, ERP, CMS oraz poszukiwania nowych technologii, które mogłyby przyczynić się do rozwoju firmy.

Więcej
Copyright © 2010 brovaria - hotel w poznaniu